Wyprawa

Autor:
Justyna Bednarek
Ilustracje:
Marcin Minor ...
Wydawcy:
Harperkids - HarperCollins Polska (2021)
HarperCollins Polska (2020)
Wydaw. Egmont Polska (2018)
Harperkids
ISBN:
978-83-276-5857-9, 978-83-281-2961-0
978-83-281-2966-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Kudelek i Grubelek mieszkają razem w norce pod podłogą, jednak coraz bardziej fascynuje ich świat na górze i chętnie wyruszają na długie spacery do salonu pani Cecylii. Bywa to czasem niebezpieczne, szczególnie gdy na drodze staje groźny odkurzacz. Wyprawa to druga część Historii spod podłogi, opowieść o przyjaźni dwóch kłębków kurzu i dobrotliwej właścicielce starego domu. Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierający naukę czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Poziom 2 - Składam zdania 800-900 wyrazów w tekście, dłuższe zdania, także złożone; elementy dialogu, 23 podstawowe głoski oraz "h", ćwiczenie sylabizowania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Marcin Minor Daria Solak
Wydawcy:Harperkids - HarperCollins Polska (2021) HarperCollins Polska (2020) Wydaw. Egmont Polska (2018) Harperkids
Serie wydawnicze:Historie spod podłogi Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Poziom 2, Składam zdania Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-5857-9 978-83-281-2961-0 978-83-281-2966-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo