Strażak Lulek

Autor:
Ewa Nowak
Ilustracje:
Daria Solak
Wydawcy:
Saga Egmont (2019)
IBUK Libra (2019)
Legimi (2019)
Wydawnictwo Egmont Polska (2018)
Wydane w seriach:
Poczytaj ze Mną
Literacki Egmont
przygoda
ISBN:
9788726128017, 978-83-281-1574-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Mała Edytka wraz z rodzicami przeprowadziła się właśnie do nowego domu, gdzie wszystko jest obce. Nie ma jej starego pokoju, a na podwórku nie czekają na nią ukochane koleżanki. Bardzo za nimi tęskni. Na szczęście rodzice pomagają Edytce odnaleźć się w nowej sytuacji. Dzięki nim dziewczynka zdobywa nową przyjaciółkę – chomiczkę Śnieżynkę, której wsparcie okaże się nieocenione. Pewnego dnia, gdy Edytka znajdzie się w prawdziwym niebezpieczeństwie, to właśnie Śnieżynka w towarzystwie sąsiada – dzielnego strażaka Lulka – ruszy na ratunek! "Strażak Lulek" to pełna emocji powieść przygodowa z serii "Poczytaj ze mną", skierowanej do dzieci w wieku 3-7 lat. Misją serii jest wprowadzenie dzieci w świat wiedzy o literaturze. Poprzez lekturę fascynujących opowieści najmłodsi czytelnicy poznają różne formy i gatunki literackie. Wspólne czytanie kształtuje w dzieciach nawyk sięgania po książki i pobudza wyobraźnię. Może być doskonałym sposobem na rodzinne spędzanie czasu wolnego!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo