Twórz z dzieckiem:

30 insirujących pomysłów na eko zabawki

Autor:
Agnieszka Placha
Ilustracje:
Ewa Brzychcy
Opracowanie graficzne:
Ewa Brzychcy
Wydawcy:
Sierra Madre (2017-2022)
Tata Robi Książki (2017-2022)
ISBN:
978-83-936904-9-7
Autotagi:
druk
druki ulotne
książki
poradniki i przewodniki

„Twórz z dzieckiem. 30 inspirujących pomysłów na ekozabawki” to zestaw 30 kart z pomysłami na unikalne ekologiczne zabawki adresowana do dzieci w wieku od 4 do 9 lat i ich rodziców. Książka udowodni najmłodszym, że fantastyczne zabawki można stworzyć z niepotrzebnych opakowań po napojach, jogurtach, chusteczkach higienicznych czy z innych prostych materiałów, jednocześnie ucząc najmłodszych jak dbać o środowisko. „Twórz z dzieckiem” to: • rodzinna zabawa – wspólne tworzenie przedmiotów, a potem wykorzystywanie ich w zabawie to wspaniała rozrywka; • proste materiały – większość materiałów do przygotowania zabawek to produkty do recyklingu np. puste puszki po napojach, butelki po wodzie, gazety bądź kartony; • rozwój umiejętności – zabawki pozwolą każdemu dziecku rozwinąć wyobraźnię, kreatywność i manualne umiejętności; • ochrona środowiska – książka pomoże rozwinąć w dziecku ekologiczną świadomość i poszerzy jego wiedzę na temat ochrony środowiska dzięki wielu ciekawostkom.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo