Kangurek Niko i zadania matematyczne

Inne tytuły:
Kangurek Niko i zadania matematyczne dla klasy I
dla klasy II
Autor:
Monika Kozikowska
Ilustracje:
Marek Bachmatiuk
Wydawcy:
Wydawnictwo Niko Grzegorz Sobieralski (2017)
Wydawnictwo NIKO Sebastian Krzemionka Grzegorz Sobieralski
ISBN:
978-83-64077-37-1, 978-83-64077-38-8
978-83-64077-39-5, 978-83-64077-43-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Więcej informacji...

Zbiór zadań matematycznych przeznaczonych dla uczniów klas trzecich szkół podstawowych. Treści książki są zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej. Zbiór zawiera 250 zadań, które przygotowują uczniów do wzięcia udziału w szkolnych i pozaszkolnych konkursach matematycznych. Są w nim zadania zamknięte z trzema odpowiedziami do wyboru oraz zadania otwarte. Są też działania i rysunki, do których uczeń sam ma ułożyć zadanie tekstowe oraz rozwiązać je. Ponadto w książce znajdują się polecenia aktywizujące dziecko, np. dostrzeganie różnic. Wszystkie proponowane zadania są dostosowane do kalendarza szkolnego. Mogą być wykorzystane podczas opracowywania bloków tematycznych. Oferowana książka może być używana zarówno w pracy na lekcji, jak i na kółku matematycznym. Mam nadzieję, że stanie się ona „strzałem w dziesiątkę”.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Kangurek Niko i zadania matematyczne dla klasy I dla klasy II dla klasy III dla klasy IV
Autor:Monika Kozikowska
Ilustracje:Marek Bachmatiuk
Wydawcy:Wydawnictwo Niko Grzegorz Sobieralski (2017) Wydawnictwo NIKO Sebastian Krzemionka Grzegorz Sobieralski
ISBN:978-83-64077-37-1 978-83-64077-38-8 978-83-64077-39-5 978-83-64077-43-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo