Bajki logopedyczne

Autor:
Agnieszka Nożyńska-Demianiuk
Ilustracje:
Janusz Baszczak
Wydawca:
Wydawnictwo i Dystrybucja Książek Martel (2017)
Wydane w seriach:
Lubimy się Uczyć
nauka i zabawa
nauka i zabawa - Martel
ISBN:
978-83-65807-21-2, 978-83-65807-22-9
978-83-65944-58-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.0

Zapraszamy ciebie, twoich rodziców, nauczycieli i wychowawców do świata wesołych bajek logopedycznych. Czytając samodzielnie lub wspólnie z dorosłymi teksty bajek, wspaniale się bawisz, a jednocześnie uczysz się poprawnej wymowy poszczególnych słów i całych zdań. Utrwalasz wyodrębnione głoski w łatwych i trudniejszych słowach, a dzięki temu będziesz mógł je poprawnie wypowiadać. Każda z bajek pomoże ci w ćwiczeniu sylab, wyrazów i zdań związanych z innym problemem fonetycznym, wspólnie z jej bohaterami przeżyjesz też ciekawą lub śmieszną przygodę, a przy okazji możesz się czegoś nauczyć. Poznaj tajemnice żywego języka, czytając głośno bajki i ćwicząc wymowę!...(http://www.empik.com/bajki-logopedyczne-nozynska-demianiuk-agnieszka,p1173410580,ksiazka-p)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Moja pięciolatka stwierdziła, że książka jest nudna :-( Może jeszcze potrzebuje na nią czasu.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo