Bajki logopedyczne

Autor:
Agnieszka Nożyńska-Demianiuk
Ilustracje:
Janusz Baszczak
Wydawca:
Wydawnictwo i Dystrybucja Książek Martel (2017)
Wydane w seriach:
Lubimy się Uczyć
nauka i zabawa
nauka i zabawa - Martel
ISBN:
978-83-65807-21-2, 978-83-65807-22-9
978-83-65944-58-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.0

Zapraszamy ciebie, twoich rodziców, nauczycieli i wychowawców do świata wesołych bajek logopedycznych. Czytając samodzielnie lub wspólnie z dorosłymi teksty bajek, wspaniale się bawisz, a jednocześnie uczysz się poprawnej wymowy poszczególnych słów i całych zdań. Utrwalasz wyodrębnione głoski w łatwych i trudniejszych słowach, a dzięki temu będziesz mógł je poprawnie wypowiadać. Każda z bajek pomoże ci w ćwiczeniu sylab, wyrazów i zdań związanych z innym problemem fonetycznym, wspólnie z jej bohaterami przeżyjesz też ciekawą lub śmieszną przygodę, a przy okazji możesz się czegoś nauczyć. Poznaj tajemnice żywego języka, czytając głośno bajki i ćwicząc wymowę!...(http://www.empik.com/bajki-logopedyczne-nozynska-demianiuk-agnieszka,p1173410580,ksiazka-p)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Moja pięciolatka stwierdziła, że książka jest nudna :-( Może jeszcze potrzebuje na nią czasu.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo