ZwierzoChłopiec:

dzikie życie Malcolma

Tytuł oryginalny:
AniMalcolm
Autor:
David Baddiel
Tłumacz:
Agnieszka Kalus
Lektor:
Janusz Zadura
Wyd. w latach:
2016 - 2020
Wydane w seriach:
Audiobook
książka do słuchania
Audiobook - Biblioteka Akustyczna
Książka do Słuchania - Biblioteka Akustyczna
ISBN:
978-83-65897-06-0, 978-83-65897-09-1
978-83-65897-10-7
Autotagi:
audiobooki
CD
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Nowa powieść Davida Baddiela jest prześmieszną książką przygodową, idealną dla tych, którzy kochają zwierzęta albo chcieliby dowiedzieć się, jak to jest znaleźć się w ich skórze.

Malcolm nie lubi zwierząt. To kłopotliwe, ponieważ cała jego rodzina je uwielbia. W ich domu jest ich pełno. Nie ma tam natomiast tego, co lubi Malcolm, na przykład laptopa, którego chciał dostać na urodziny.

Jedyną pociechą jest szkolna wycieczka klas szóstych, na którą zapisali go rodzice. Malcolm właśnie jedzie na nią autokarem i już zbliża się… O nie! Do farmy!

W ciągu kilku dni chłopiec przeżyje mnóstwo przygód. Wiele nauczy się o zwierzętach. Nawet więcej, niż by chciał – dowie się, jak to jest być zwierzęciem. I to niejednym. Zacznie postrzegać je inaczej. I wyrażać się inaczej. I będzie jadł co innego. I nawet… zacznie wydzielać inny zapach. Czy po tym wszystkim zostanie taki sam jak wcześniej?

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Rewelacja! Wszystko czego małemu chłopcu potrzeba do szczęścia. Wspaniały humor.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:David Baddiel
Tłumacz:Agnieszka Kalus
Lektor:Janusz Zadura
Ilustracje:Jim Field
Wydawcy:NASBI (2020) ebookpoint BIBLIO (2020) Wydawnictwo Lemoniada.pl (2016-2020) Biblioteka Akustyczna (2017) Legimi (2017) Lemoniada.pl Warszawa Biblioteka Akustyczna (2017) Wydawnictwo Lemoniada.pl - Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje (2017) Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje (2016)
Serie wydawnicze:Audiobook książka do słuchania Audiobook - Biblioteka Akustyczna Książka do Słuchania - Biblioteka Akustyczna
ISBN:978-83-65897-06-0 978-83-65897-09-1 978-83-65897-10-7
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza rodzina zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo