Dlaczego muszę przepraszać?

Tytuł oryginalny:
Perché devo chiedere scusa?
Autor:
Silvia Serreli
Opracowanie:
Magdalena Lange-Rachwał
Wydawca:
Wydawnictwo LektorKlett (2016-20118)
Wydane w seriach:
Akademia Inteligentnego Malucha
Lena
Lena odkrywa świat wokół siebie
mądre opowieści o samoświadomości, dumie i radości z rzeczy drobnych
ISBN:
978-83-8063-469-5, 978-83-8165-582-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Cała seria dotyka istotnych kwestii z życia dziecka i pomaga nam - rodzicom w wytłumaczeniu ich naszym dzieciom. Nie zawsze wiemy jak wyjaśnić pociechom co to jest kłamstwo i dlaczego jest złe, dlaczego musimy być cierpliwi, czy po co ciągle jemy warzywa? W każdej książce pojawia się poradnik dla rodziców, napisany przez psychologa, który pomaga nam przejść przez dany temat.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Silvia Serreli
Opracowanie:Magdalena Lange-Rachwał
Ilustracje:Silvia Serreli
Wydawca:Wydawnictwo LektorKlett (2016-20118)
Serie wydawnicze:Akademia Inteligentnego Malucha Lena Lena odkrywa świat wokół siebie mądre opowieści o samoświadomości, dumie i radości z rzeczy drobnych
ISBN:978-83-8063-469-5 978-83-8165-582-8
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza savoir-vivre wychowanie zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo