Kłopot z Orzeszkiem

Autor:
Aniela Cholewińska-Szkolik
Ilustracje:
Monika Biała
Lektor:
Hanna Kinder-Kiss
Wydawcy:
Fundacja Klucz (2019)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2017)
Wydane w seriach:
Już Czytam!
Już Czytam! - Zielona Sowa
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.0

Ela znajduje w parku biednego zmarzniętego psa i zabiera go do domu. Mały lokator jest żywiołowy i hałaśliwy. Cała rodzina obawia się więc reakcji sąsiadki, pani Heleny, która nie lubi psów. Jak sprawić, żeby Orzeszek mógł na stałe zamieszkać u Eli? „Już czytam” to seria książek przeznaczonych do samodzielnej lektury przez dzieci dopiero zaczynających swoją przygodę z czytaniem. Zabawne historyjki z niesamowitymi bohaterami i ich niezwykłymi przygodami rozbawią i zachęcą do czytania każdego młodego czytelnika.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Aniela Cholewińska-Szkolik
Ilustracje:Monika Biała
Lektor:Hanna Kinder-Kiss
Wydawcy:Fundacja Klucz (2019) Wydawnictwo Zielona Sowa (2017)
Serie wydawnicze:Już Czytam! Już Czytam! - Zielona Sowa
ISBN:978-83-66346-04-8 978-83-8073-264-3 978-83-8073-586-6 83-8073-586-6 978-83-8073-536-6
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD DAISY druk epika książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo