Nowe dyktanda:

klasa 4-6 szkoła podstawowa

Opracowanie:
Małgorzata Białek
Autorzy:
Małgorzata Białek
Krystyna Cygal
Anna Kremiec
Beata Kuczera ...
Wydawca:
Wydawnictwo GREG (2017)
ISBN:
978-83-7517-593-6
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

"Nowe dyktanda 4-6" to zbiór różnorodnych tekstów dyktand do czytania dzieciom. W zależności od wieku ucznia danej klasy dyktanda różnią się długością i poziomem trudności. Aby łatwo można było odnaleźć teksty dotyczące odpowiedniej trudności ortograficznej, wprowadzono wyraźnie widoczny na stronach podział według ćwiczonej trudności. Oprócz niego pojawia się też skala dzieląca dyktanda na łatwe, średnie i trudne, aby dodatkowo ułatwić pracę z dziećmi pozwalającą na szybkie osiągnięcie efektów bez zniechęcenia do ćwiczeń. Teksty mają różnorodną tematykę, część jest humorystyczna, inne są rymowane.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Opracowanie:Małgorzata Białek
Autorzy:Małgorzata Białek Krystyna Cygal Anna Kremiec Beata Kuczera Lucyna Szary Elżbieta Szymonek Barbara Włodarczyk Joanna Zawadzka
Wydawca:Wydawnictwo GREG (2017)
ISBN:978-83-7517-593-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo