Muzyka - jakie to proste!:

kolorowy przewodnik po zasadach muzyki, z którymi skomponujesz swój pierwszy utwór!

Tytuł oryginalny:
Help your kids with music
a unique step-by-step visual guide,
Autor:
Carol Vorderman
Tłumacz:
Katarzyna Gajewska
Wydawca:
Wydawnictwo Arkady (2017)
ISBN:
978-83-213-4976-3
Autotagi:
druk
książki
nagrania muzyczne
publikacje popularnonaukowe

Twoje dzieci nie radzą sobie w szkole z teorią muzyki? A może sam masz trudności w odróżnieniu gamy od tonacji? Muzyka. Jakie to proste! - to książka, której potrzebuje każdy uczeń i zdesperowany rodzic. Jej nowatorski układ graficzny zawiera kolorowe diagramy i ilustracje z dokładnymi instrukcjami, prowadzącymi czytelnika krok po kroku przez fascynujący świat muzyki. W ten sposób wiedza staje się bardziej przystępna niż kiedykolwiek wcześniej.W książce zostały poruszone wszystkie podstawowe zagadnienia muzyczne, m.in. wysokość dźwięku, rytm, gamy, melodia, akordy i style wykonawcze. Kolorowy przewodnik pozwala dzieciom i rodzicom wspólnie poznawać nawet najbardziej złożone aspekty zasad muzyki.Symbole w różnych miejscach książki odnoszą się do nagrań z załączonej do przewodnika płyty CD, na której znajdują się dźwiękowe przykłady gam, akordów i brzmienia szeregu instrumentów muzycznych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo