Jakie to drzewo?:

atlas dla dzieci

Autor:
Aleksandra Halarewicz
Ilustracje:
Wioletta Kanik
Opracowanie:
Emilia Wybrzak
Wydawcy:
Wydawnictwo SBM (2017-2024)
Ringier Axel Springer Polska (2018)
Wydane w seriach:
Fakt Encyklopedia
ISBN:
978-83-8059-544-6, 978-83-8059-746-4
978-83-8091-584-8, 978-83-8222-463-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...

Jakie to drzewo? Atlas dla dzieci” przedstawia ponad 60 dziko rosnących i uprawianych w Polsce gatunków drzew. Oprócz informacji o występowaniu danego drzewa, jego cechach i zastosowaniu znajdziesz tu również ciekawostki oraz mnóstwo zdjęć. Dzięki atlasowi rozpoznasz m.in. wiśnię ptasią, świerk pospolity, lipę szerokolistną czy czeremchę zwyczajną.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Aleksandra Halarewicz
Ilustracje:Wioletta Kanik
Opracowanie:Emilia Wybrzak
Opracowanie graficzne:Wioletta Kanik
Wydawcy:Wydawnictwo SBM (2017-2024) Ringier Axel Springer Polska (2018)
Serie wydawnicze:Fakt Encyklopedia
ISBN:978-83-8059-544-6 978-83-8059-746-4 978-83-8091-584-8 978-83-8222-463-4
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki proza publikacje informacyjne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo