Czytamy bez mamy: Kot Papla i skarpetki

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (2017-2020)
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Czytamy bez mamy
dla dzieci, które zaczynają czytać
Czytamy bez Mamy - Debit
I poziom - pierwsze kroki
ISBN:
978-83-8057-189-1, 978-83-8057-190-7
83-8057-190-7, 978-83-8057-189-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0 (2 głosy)

"Kot Papla i skarpetki" to opowiastka o kocie, który próbuje rozwiązać zagadkę znikających skarpetek. Kto je podkrada mieszkańcom miasteczka? Czy chomikuje je właścicielka sklepu ze skarpetkami, krawiec szyjący Skarpeciaki, dyrektor muzeum skarpetek czy Filip - miłośnik skarpet? A może chomik? Kto pomoże Cynamonowi, Lakocie i Papli dowiedzieć się, czy istnieją prawe i lewe skarpetki? "Kot Papla i skarpetki" to książeczka dla dzieci, które znają już wszystkie litery, dwuznaki i zmiękczenia. Potrafią czytać, ale chcą robić to płynnie. Duże litery, proste zdania i piękne ilustracje są zaproszeniem na literkową ucztę. [empik.com]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo