Pieski Tereski:

czytam sylabami

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej (2017-2022)
Publicat (2017-2020)
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2017)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0554-7, 978-83-271-0621-6
978-83-271-1722-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.0

Wejdź do świata przezabawnych opowiastek znanej autorki Joanny Krzyżanek, m.in. o Pieskach Tereski, Panie Kratce, Poli i parasolce, Kameleonie Leonie i wielu, wielu innych... Zastosowana w książce metoda czytania sylabami jest jedną z najskuteczniejszych. Każdą opowiastkę podzielono na sylaby i ubrano w piękne ilustracje. Całość tworzy dzieło doskonałe do nauki czytania, nawet dla opornych małych czytelników. Z tą książką nauka czytania to pestka! Nie wierzycie? Przekonajcie się sami! [lubimyczytać]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Joanna Krzyżanek
Ilustracje:Zenon Wiewiurka
Tłumacz:Zenon Wiewiurka
Wydawcy:Centrum Edukacji Dziecięcej (2017-2022) Publicat (2017-2020) Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2017)
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-271-0554-7 978-83-271-0621-6 978-83-271-1722-9
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo