Puk, puk!:

gdzie mój miś?

Tytuł oryginalny:
Knock! Knock!
Autor:
Gita Wolf
Ilustracje:
Kaori Takahashi
Tłumacz:
Maciej Byliniak
oraz:
Kaori Takahashi
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2017)
ISBN:
978-83-65341-21-1
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
powieści
3.7 (3 głosy)

Pełna niespodzianek książka rozkładanka dla najmłodszych. „Gdzie mój miś?” - pyta mała dziewczynka po powrocie ze szkoły. Ale misia nigdzie nie ma… Pomóżcie jej w poszukiwaniach! Rozkładajcie strony, pukajcie do drzwi sąsiadów, wchodźcie na coraz wyższe piętra. Na każdym czeka na was wiele niespodzianek! Książka ma nietypową formę pomysłowo ponacinanego arkusza, który po złożeniu przybiera kształt pudełka. Rozkładając kolejne strony, dziecko wznosi kolejne piętra budynku, po którym porusza się bohaterka. W ten sposób urocza opowieść o dziecięcych poszukiwaniach rozwija się, dosłownie i w przenośni, w zaskakującą przestrzenną przygodę. Przed wami „Puk, puk!” - zadziwiający popis architektury książki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo