Dzieci z głodującymi mózgami:

przewodnik terapii medycznych dla chorób spektrum autyzmu

Tytuł oryginalny:
Children with starving brains
Autorzy:
Jaquelyn McCandless
Teresa Binstock
Jack Zimmerman
Tłumacz:
Kornel Zdanowski
Redakcja:
Teresa Binstock
oraz:
Teresa Binstock
Jack Zimmerman
J. Neubrander
Wydawca:
Fraszka Edukacyjna (2007)
ISBN:
978-83-61309-76-5
Autotagi:
druk
literatura stosowana

äTo pierwsza książka napisana przez doświadczonego klinicystę, krok po kroku prowadząca rodziców i lekarzy przez zawiłości terapii, opartej na założeniu, że choroby spektrum autyzmu to złożone choroby biomedyczne, wynikające ze znacznego niedożywienia mózgu. Podatność genetyczna, uaktywniona przez czynniki äspustoweö, takie jak pestycydy i ciężkie metale zawarte w szczepionkach, może prowadzić u wielu dzieci do uszkodzenia układu odpornościowego, dysfunkcji jelit i inwazji patogenów, takich jak drożdżaki i wirusy. (...) Książka dr McCandless wyjaśnia główne, dostępne terapie i proponuje bezpieczne i skuteczne opcje dla rodziców i lekarzy, pracujących razem nad osiągnięciem poprawy zdrowia tych szczególnych dzieci.ö [źródło opisu i okładki: http://www.synapsis.waw.pl/_synapsis_1/index.php/content/view/683/148/ ]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo