Podstawy kosmetologii w praktyce:

podręcznik do nauki zawodu technik usług kosmetycznych

Autor:
Magdalena Kaniewska
Wydawca:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (2017-2021)
ISBN:
978-83-02-16784-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły średnie

Nowoczesny, aktualny podręcznik – następca znanej i cenionej publikacji "Kosmetologia. Podstawy" tej samej autorki! Popyt na wykwalifikowanych pracowników w zawodzie technik usług kosmetycznych zachęca do kształcenia w tym kierunku i stwarza zapotrzebowanie na fachowe źródła wiedzy z kosmetologii. Podręcznik doskonale odpowiada na te potrzeby. Przybliżono w nim zagadnienia wskazane w "Podstawie kształcenia w zawodzie", których nie opisano w publikacjach dotyczących poszczególnych kwalifikacji. Autorka koncentruje się na roli związków chemicznych w kosmetyce. Starannie omawia rośliny stosowane w kosmetologii. Analizuje znaczenie związków biologicznie czynnych pochodzenia roślinnego, zwierzęcego i mineralnego. Omawia poszczególne składniki kosmetyków i tłumaczy mechanizmy ich działania. Przedstawia także podstawowe zabiegi kosmetyczne. Przekazana tu wiedza będzie istotna podczas egzaminu praktycznego i z pewnością zaowocuje w przyszłej pracy zawodowej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo