Bulwary nad Sekwaną

Tytuł oryginalny:
Doukakis's Apprentice
Autorzy:
Sarah Morgan
Julia James
Kate Hewitt
Tłumaczenie:
Barbara Budzianowska-Budrecka
Agnieszka Wąsowska
Alina Patkowska
Wydawcy:
HarperCollins (2017)
Legimi (2017)
IBUK Libra (2017)
Wydawnictwo HarperCollins Polska (2012-2017)
ISBN:
978-83-276-3139-8, 978-83-276-3140-4
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
4.0

Mijają lata, a Paryż wciąż pozostaje mekką artystów, stolicą mody i miejscem romantycznych spotkań. Podobno tutaj łatwiej się zakochać i łatwiej odnaleźć utraconą miłość…

Paryż dla zakochanych

Gdy Damon Doukakis zostaje szefem agencji reklamowej, szybko orientuje się, że kryzys firmy wynika ze złego zarządzania, a mózgiem wszystkich sukcesów jest Polly, asystentka byłego prezesa. Damon zwalnia wszystkich członków zarządu, czyni Polly swoją prawą ręką i zabiera do Paryża na rozmowy o nowym kontrakcie.

Zaręczyny w Paryżu

Aleksa dostaje prestiżowe zlecenie: ma namalować portret Guya de Rochemont, milionera ze słynnej rodziny bankierów. Zna reputację tego playboya, dlatego próbuje trzymać się na dystans. Jednak urok Guya sprawia, że Aleksa nie jest w stanie dokończyć pracy. Chociaż to może zaszkodzić jej karierze, postanawia zrezygnować ze zlecenia. Spodziewa się awantury, tymczasem Guy zaprasza ją na kolację.

Spotkanie w Paryżu

Milioner Ammar Tannous, po tym jak cudem uratował się z katastrofy lotniczej, zaczął inaczej patrzeć na swoje życie. Zrozumiał, że największy błąd popełnił, porzucając dziesięć lat temu żonę. Odnajduje ją w Paryżu i prosi, by do niego wróciła, lecz głęboko zraniona Noelle nawet nie chce z nim rozmawiać. Ammar jednak nie należy do mężczyzn, którzy przyjmują odmowę.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo