Ciocia Jadzia na wsi

Autor:
Eliza Piotrowska
Wydawca:
Media Rodzina (2014-2023)
ISBN:
978-83-7278-349-3, 978-83-8008-340-0
978-83-8008-831-3, 978-83-8265-566-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

To już szósta książka w serii o cioci Jadzi i jej bratanicy. Kto miał okazję poznać ciocię Jadzię, ten wie, że z nią nie można się nudzić! Tym razem jej mała bratanica odwiedzi ciocię i wujka Zenka w ich domu na wsi. Tu naprawdę jest co robić! Razem będą siać, pielić grządki, pomogą w żniwach, a nawet… rozwiążą kryminalną zagadkę. We wszystkich przygodach będzie im towarzyszyć banda dość zwariowanych zwierząt i przywodząca na myśl „Dzieci z Bullerbyn” ekipa dzieciaków z sąsiedztwa. Książka przeznaczona jest dla starszych przedszkolaków (5+), ale czytający ją dziecku dorosły też nie będzie się nudzić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Krótkie zabawne historie to świetny sposób na poznanie tajników życia na wsi. Z pewnością spodobają się przedszkolakom. Dodatkowo prosty tekst z dużą czcionką zachęca do samodzielnego czytania. Więcej na blogu: frankobajanki.pl
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Eliza Piotrowska
Ilustracje:Eliza Piotrowska
Wydawca:Media Rodzina (2014-2023)
ISBN:978-83-7278-349-3 978-83-8008-340-0 978-83-8008-831-3 978-83-8265-566-7
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo