7 nawyków szczęśliwego dziecka

Tytuł oryginalny:
7 habits of happy kids
Inne tytuły:
Siedem nawyków szczęśliwego dziecka
Autor:
Sean Covey
Ilustracje:
Stacy Curtis
Tłumacz:
Małgorzata Bortnowska ...
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017-2022)
Wydaw. Znak Emotikon (2019)
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017)
Wydawnictwo Literackie (2015)
Wydane w seriach:
Znak Emotikon
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
wychowanie
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Wystarczy 7 prostych historii, żeby nauczyć dziecko dobrych nawyków. Poznajcie przyjaciół z krainy Siedmiu Dębów, którzy wam w tym pomogą. Witek nauczy organizacji czasu. Kudłatek przekona, że warto określić sobie cel działania. Lilka zwróci uwagę na współpracę z innymi, a Wandzia przypomni, dlaczego warto zadbać o siebie. Obowiązkowy tytuł dla wszystkich rodziców i dzieci! "7 nawyków szczęśliwego dziecka" to zbiór zabawnych i pięknie zilustrowanych opowiadań, które przybliżają rodzicom i dzieciom metodę 7 nawyków skutecznego działania. Bohaterowie każdego opowiadania uczą się jednego z dobrych nawyków. Dzięki temu dzieci poznają 7 prostych kroków, które pomogą im mądrze planować czas na naukę i odpoczynek, być dobrymi przyjaciółmi i lubianymi kolegami, radzić sobie, gdy pojawiają się kłopoty, i nie poddawać się presji grupy [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Metoda 7 nawyków • W ostatnich kilku miesiącach w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa zakupiono do zbiorów Biblioteki Kraków bardzo dużą ilość nowości wydawniczych. Wśród nich znalazła się książka 7 nawyków szczęśliwego dziecka Seana Coveya, amerykańskiego pisarza, autora publikacji motywacyjnych dla dzieci oraz nastolatków. Pozycja ta znalazła się na liście bestsellerów New York Timesa. Kilka lat wcześniej autor wydał książkę 7 nawyków skutecznego nastolatka, wzorowaną na publikacji swojego ojca Stephena Coveya 7 nawyków skutecznego działania. Nie spodziewał się, że obie pozycje staną się bestsellerami i ważnym książkami w bibliotece rodziców i nauczycieli. Ponad 3000 szkół z 50 krajów świata wprowadziło metodę 7 nawyków do programów edukacyjnych. • 7 nawyków szczęśliwego dziecka to poradnik dla rodziców i wychowawców, ale przede wszystkim książka z opowiadaniami dla dzieci. Na pierwszych stronach najmłodsi poznają mieszkańców Siedmiu Dębów, którymi są: Miś Kudłatek, Królik Raptus, Lilka Skunks, Witek Wiewiór, Wandzia Wiewiórka, Jeżozwierz Igiełka, Ala Przylepka oraz Robaczek Robcio. Czytelnicy poznają siedem opowieści, a każda z nich dotyczy jednego nawyku, np. Kudłatek i zestaw badacza owadów dotyczy nawyku – Zaczynając coś, określ sobie cel działania – Opracuj plan. W tej opowieści dzieci dowiadują się, jaki plan musiał przygotować Kudłatek, by zdobyć pieniądze na realizację kilku celów oraz dwa sposoby ich wydawania. Czytelnicy poznają siedem kroków, które mają im pomóc mądrze planować działania, być przyjacielskim, radzić sobie ze stresem i nie poddawać się presji grupy. • Po każdej opowieści zamieszczono rozdział zatytułowany Kącik Rodzica, w którym znalazły się porady, tematy do dyskusji oraz drobne kroczki do wypracowania danego nawyku. Na końcu zamieszczone zostało drzewo 7 nawyków oraz posłowie Stephena R. Coveya, w którym podkreśla, że najważniejsze w wychowaniu dziecka jest kształtowanie charakteru zgodnie z uniwersalnymi zasadami takimi, jak odpo­wied­zial­ność­, pomaganie innym i uczciwość. • Ilustracje do opowiadań wykonał Stacy Curtis. Są one bardzo realistyczne, ale barwne, humorystyczne i zachęcające do oglądania oraz czytania. Nauczycielom, rodzicom i bibliotekarzom polecam również stronę internetową autora www.seancovey.com, na której publikowane są materiały edukacyjne do zajęć. • Paulina Knapik • Biblioteka Kraków
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Siedem nawyków szczęśliwego dziecka
Autor:Sean Covey
Ilustracje:Stacy Curtis
Tłumaczenie:Małgorzata Bortnowska Wojciech Mann
Wydawcy:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017-2022) Wydaw. Znak Emotikon (2019) Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017) Wydawnictwo Literackie (2015)
Serie wydawnicze:Znak Emotikon
ISBN:978-83-240-4021-6 978-83-240-5133-5 978-83-240-5167-0 978-83-240-8578-1 83-240-4021-6
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza wychowanie zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo