Gry i zabawy na świeżym powietrzu:

wyjdźcie z domu

Autorzy:
Katrin Hecker
Frank Hecker
Ilustracje:
Marian Leon Kalinowski
Tłumacz:
Marian Leon Kalinowski
Wydawca:
Bellona (2017)
ISBN:
978-83-11-14263-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki

Książka opisuje wiele pomysłów na spędzanie wolnego czasu z dziećmi, przede wszystkim na łonie natury. Autorzy przybliżają ciekawe projekty nauki o środowisku naturalnym przez zabawę, dzięki czemu dziecko bawi się i uczy jednocześnie. Ważne jest, że pokazane przez autorów zabawy angażują nie tylko dzieci, ale też rodziców, przez co mają okazję wspólnie spędzać więcej czasu. Zabawy wymagają współpracy i zapału ze strony dziecka, jak i rodzica. Pozycja jest podzielona na trzy główne rozdziały poświęcone kolejno: kreatywnemu spędzaniu czasu na świeżym powietrzu, roli zwierząt w ekosystemie, wykorzystywaniu roślin w odżywianiu. Jest rzetelnie opracowana, pomysły na spędzanie wolnego czasu nie są banalne, dzięki czemu każde dziecko będzie chciało wziąć udział w proponowanych zabawach. Ľ Hotel dla dzikich pszczół Ľ Tropienie leśnych stworzeń Ľ Wypiekanie owocowych bułeczek Ľ Leczenie przy użyciu roślin.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo