Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji

Redakcja:
Lidia Czarkowska
Wydawca:
Wydawnictwo Poltex (2017)
ISBN:
978-83-7561-703-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki
psychologia
publikacje naukowe
publikacje popularnonaukowe

Co sprawia, że niektórzy ludzie nie tylko rezygnują z realizacji swoich marzeń, ale nawet nie pozwalają sobie na to, aby marzyć? Czy jest to lęk przed porażką, rozczarowaniem sobą lub światem, odkryciem własnej niedoskonałości, czy ryzykiem związanym z opuszczeniem strefy komfortu, a może przed podjęciem wysiłku, jakiego wymaga każda zmiana? Cieniem na wizji przyszłości mogą też kłaść się trudne przeszłe doświadczenia, nieprzepracowane urazy i niezaapceptowane straty. W każdym z tych przypadków pierwszym darem, jaki coaching ma do zaoferowania, jest nadzieja. Celem książki Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji jest zebranie wiedzy i narzędzi przydatnych coachom i innym osobom zajmującym się rozwojem ludzkiego potencjału, aby mogli oni wspierać swoich klientów na ich drodze do realizacji marzeń. dr Lidia D. Czarkowska - dyrektor Centrum Coachingu i Mentoringu Akademia Leona Koźmińskiego
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo