Urządzamy dyskotekę

Tytuł oryginalny:
Vi vill ha disko
Autor:
Helena Bross
Ilustracje:
Christel Rönns
Tłumacz:
Adriana Gruszczyńska
Wydawca:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (2008-2017)
Wydane w seriach:
Uczę się Czytać
Klasa 1b
ISBN:
978-83-8057-106-8, 978-83-8057-107-5
83-8057-107-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Klasowa dyskoteka to wspaniały pomysł, ale… niektórzy uczniowie mają przed nią obawy. Oskar i Franek nie umieją tańczyć i martwią się, że źle wypadną. Na szczęście ktoś im przychodzi z pomocą. Szkolna impreza staje się okazją do pogłębienia znajomości i ostatecznie nawet nieśmiałe dzieci dobrze się na niej bawią. Świetna opowieść dla wszystkich, którzy czują się trochę niepewnie przed szkolną zabawą.[www.azymut.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Helena Bross
Ilustracje:Christel Rönns
Tłumacz:Adriana Gruszczyńska
Opracowanie:Patrycja Zarawska
Wydawca:Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (2008-2017)
Serie wydawnicze:Uczę się Czytać Klasa 1b
ISBN:978-83-8057-106-8 978-83-8057-107-5 83-8057-107-5
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo