Mądra Mysz: Zuzia idzie do szkoły muzycznej

Tytuł oryginalny:
Conni macht Musik
Autor:
Liane Schneider ...
Tłumacz:
Emilia Kledzik
Ilustracje:
Eva Wenzel-Bürger ...
Wydawca:
Harbor Point Media Rodzina (2008-2023)
Wydane w seriach:
Mądra Mysz
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Zuzia lubi muzykę. Bardzo się cieszy, kiedy rodzice zapisują ją do szkoły muzycznej. Ile tu różnych instrumentów! Kuchenny koncert z chochlą i blachą do pieczenia to świetna zabawa dla wszystkich. Ale jeszcze większym sukcesem będzie samodzielnie skomponowana piosenka dla misia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Liane Schneider Eva Wenzel-Bürger
Tłumacz:Emilia Kledzik
Ilustracje:Eva Wenzel-Bürger Annette Steinhauer
Wydawca:Harbor Point Media Rodzina (2008-2023)
Serie wydawnicze:Mądra Mysz
ISBN:978-83-7278-305-9 978-83-7278-518-3 978-83-7278-527-5 978-83-8265-025-9 978-83-8265-503-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 23 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo