Gry i zabawy dla dzieci

Inne tytuły:
od 1 miesiąca do 3 roku życia
Autor:
Małgorzata Cieślak
Ilustracje:
Joanna Zagner-Kołat
Wyd. w latach:
2007 - 2022
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Wspaniała książka, która pozwala uczyć dziecko kreatywności, a także odkrywać jego zdolności. Poradnik zawiera kilkaset zabaw, prostych i bardziej skomplikowanych, przeznaczonych dla dzieci już od pierwszego miesiąca życia. Autorka wymyśliła je dla własnych dzieci i wraz z nimi je przetestowała. To pozycja dla rodziców i opiekunów, która nie wymaga posiadania drogich zabawek i sprzętów. Przecież najlepsze zabawy to te, podczas których dziecko użyje swojej wyobraźni! Ile radości dają papierowy samolot, klocki z pudełek, instrumenty z misek i garnków, kukiełki z ziemniaka czy puzzle wycięte z kolorowego opakowania. Czasem niewiele potrzeba, by wyczarować świat, który zachwyci malucha. Ponadto każda z opisanych zabaw może być wykorzystana także w późniejszym wieku – to inspirujące, kiedy dziecko samo rozwija i udoskonala znaną już zabawę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo duży wybór zabaw, z przedmiotów które każdy znajdzie w swoim domu.
  • Autorka, mama dwójki dzieci, przedstawia przykłady zabaw z dziećmi już od pierwszego miesiąca życia. Są to proste zabawy, angażujące głównie wyobraźnię i zwyczajne przedmioty codziennego użytku. • Książka podzielona jest na rozdziały odpowiadające wiekowi dziecka - poniżej roku na poszczególne miesiące, a następnie: powyżej dwunastu miesięcy, od drugiego roku życia, powyżej trzeciego roku życia. Dodatkowo są tu gry na różne okazje – urodziny, jazda samochodem, zabawy nad morzem, w lesie, w ogrodzie i na podwórku, w wannie, oraz domowe podchody.
Katarynka
Opis
Inne tytuły:od 1 miesiąca do 3 roku życia
Autor:Małgorzata Cieślak
Ilustracje:Joanna Zagner-Kołat
Wydawcy:Legimi (2022) Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2013-2022) IBUK Libra (2013) NASBI (2013) Wydawnictwo Replika (2007-2008)
ISBN:978-83-10-12355-8 978-83-10-12524-8 978-83-10-12933-8 978-83-60383-10-0 83-10-12933-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki proza wychowanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo