Python:

instrukcje dla programisty

Tytuł oryginalny:
Python crash course
a hands-on project-based introduction to programming
Autor:
Eric Matthes
Tłumacz:
Robert Górczyński
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Helion (2016-2023)
ISBN:
978-83-283-2595-1, 978-83-283-6360-1
978-83-289-0430-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe

Python ma wszechstronne zastosowania: nadaje się do tworzenia gier, aplikacji sieciowych, do wdrażania indywidualnych rozwiązań biznesowych, do różnych celów naukowych czy do rozmaitych innych praktycznych rozwiązań. Jest językiem umożliwiającym pisanie przejrzystego, zwięzłego kodu, który przy tym jest łatwy w konserwacji i pozwala na sprawne rozwijanie oprogramowania. Jeśli chcesz zacząć szybko pisać funkcjonujący, efektywny kod i tworzyć działające aplikacje, to Python jest świetnym wyborem.Niniejsza książka jest zwięzłym, praktycznym podręcznikiem programowania w Pythonie, dzięki któremu gruntownie opanujesz podstawy języka i nabierzesz dobrych nawyków w programowaniu. Szybko będziesz mógł skoncentrować się na praktycznej stronie realizacji projektów, a nowo poznane koncepcje wypróbujesz przez rozwiązywanie konkretnych problemów. W taki sposób przygotujesz się do nauki zaawansowanych technik Pythona.Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:podstawowe koncepcje programowaniapraktyczne sposoby obsługi błędów i testowania kodubiblioteki i narzędzia Pythona, takie jak matplotlib, NumPy i Pygalpraca z danymi i generowanie interaktywnych wizualizacjitworzenie praktycznych aplikacji od podstaw i ich wdrażanie na serwerach WWWmożliwe problemy i sposoby ich rozwiązywaniaPrzekonaj się, jak szybko zaczniesz tworzyć świetne aplikacje w Pythonie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo