Ludzkie ciało

Tytuł oryginalny:
Human body
Autor:
Patrycja Zarawska
Ilustracje:
Maciej Maćkowiak
Wydawcy:
Wydawnictwo SBM (2015-2024)
Wydawnictwo Debit (2002)
Wydane w seriach:
Jak To Działa?
Jak To Działa? - Wydawnictwo SBM
Time Life Encyklopedia Szkolna
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
5.0

Dlaczego wypadają nam zęby? Jak zrastają się kości? Dlaczego siku jest zółte? Dlaczego tacie rośnie broda, a mamie nie? Jeśli nurtują cię podobne pytania, to świetnie trafiłeś! Książka "Jak to działa? Ludzkie ciało" zawiera odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań dotyczących ludzkiego organizmu. W sposób jasny i prosty wyjaśniamy to, co z pozoru skomplikowane. Pmagają w tym zabawne ilustracje. "Jak to działa? Ludzkie ciało" to kopalnia odpowiedzi na arcytrudne pytania! [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Patrycja Zarawska
Ilustracje:Maciej Maćkowiak
Tłumacz:Patrycja Zarawska
Redakcja:Patrycja Zarawska
Wydawcy:Wydawnictwo SBM (2015-2024) Wydawnictwo Debit (2002)
Serie wydawnicze:Jak To Działa? Jak To Działa? - Wydawnictwo SBM Time Life Encyklopedia Szkolna
ISBN:83-7167-176-8 978-83-8059-224-7 978-83-8059-773-0 978-83-8222-444-3 978-83-8222-791-8
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo