Wady postawy u dzieci:

rozpoznanie, charakterystyka, profilaktyka

Autor:
Leszek Tajchman ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Edukacyjne Literat (2017)
Legimi (2017)
Wydane w seriach:
Zdrowe Dziecko
Zdrowe Dziecko (Wydawnictwo Literat)
ISBN:
978-83-7898-539-6, 978-83-7898-974-5
978-83-8114-906-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Jakie są przyczyny występowania wad postawy u dzieci? Jak możemy zapobiec powstaniu wad postawy u naszego dziecka? Na co należy zwracać uwagę w okresie niemowlęcym? O czym należy pamiętać, gdy nasze dziecko uczy się chodzić? Jaka jest prawidłowa postawa ciała dziecka? W poradniku znajdziemy odpowiedzi na te pytania oraz charakterystykę wad kręgosłupa, klatki piersiowej i kończyn dolnych.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Leszek Tajchman Katarzyna Kwietniewska
Wydawcy:Wydawnictwo Edukacyjne Literat (2017) Legimi (2017)
Serie wydawnicze:Zdrowe Dziecko Zdrowe Dziecko (Wydawnictwo Literat)
ISBN:978-83-7898-539-6 978-83-7898-974-5 978-83-8114-906-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje informacyjne zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo