Dotrzeć do dziecka z autyzmem

Tytuł oryginalny:
Engaging autism
Inne tytuły:
jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć
metoda Floortime
Autorzy:
Stanley I. Greenspan (1941-2010)
Serena Wieder
Tłumacz:
Dominika Braithwaite
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (2014)
Wydane w seriach:
Psychiatria - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Psychiatria i Psychoterapia
ISBN:
978-83-233-3777-5
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć metoda Floortime using the Floortime approach to help children relate, communicate, and think,
Autorzy:Stanley I. Greenspan (1941-2010) Serena Wieder
Tłumacz:Dominika Braithwaite
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (2014)
Serie wydawnicze:Psychiatria - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Psychiatria i Psychoterapia
ISBN:978-83-233-3777-5
Autotagi:druk książki literatura
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo