Przedszkolakom

Autor:
Dorota Gellner
Ilustracje:
Anna Stefaniak
Lech Stefaniak ...
Wydawca:
Wydawnictwo SARA (1999-2007)
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Ślicznie ilustrowana pozycja dla najmłodszych czytelników, przede wszystkim przedszkolaków. "Oto wiosna na obrazku. Grzeje uszy w słońcu blasku. Kwiat jej zakwitł na sukience i na nosie i na ręce. Szpak jej w bucie gniazdo uwił, choć o gnieździe nic nie mówił. A na palcu skowronek i wygląda jak pierścionek!"
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Dorota Gellner
Ilustracje:Anna Stefaniak Lech Stefaniak Anna i Lech Stefaniakowie Lech Stefaniakowy
Kompozytor:Barbara Kolago
oraz:Anna Stefaniak
Wydawca:Wydawnictwo SARA (1999-2007)
ISBN:83-7153-313-6 83-7297-516-7 978-83-7153-321-1 978-83-7297-238-5 978-83-7297-860-8 83-7297-238-9 83715333136 83-729-238-9 83-7153-3131-6 978-83-7297-238-9
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk ikonografia książki liryka literatura literatura piękna muzyka nuty poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 31 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo