Mężczyzna z klasą:

przewodnik współczesnego gentlemana

Autor:
Łukasz Kielban
Wydawcy:
Znak Litera Nova (2016)
Znak Litera Nova - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2016)
ISBN:
978-83-240-3679-0
Autotagi:
druk
poradniki
5.0

Jak być mężczyzną z klasą w świecie opanowanym przez bylejakość? Czy drogi garnitur, wyuczone maniery i kilka gadżetów wystarczą, by stać się gentlemanem? Poznaj sekrety współczesnej elegancji i dobrych manier oparte na sprawdzonych przedwojennych wzorcach, które Łukasz Kielban przystosował do dzisiejszego świata. Zobacz, jak dobrze skomponować garderobę, wybrać zapach dla siebie i czerpać przyjemność z codziennego golenia. Przekonaj się, że gentlemana czyni nie szata, ale charakter, i dowiedz się, jak świadomie go kształtować. To dzięki niemu nieco przykurzone słowo „gentleman” może zabłysnąć świeżością. Odważ się żyć z klasą
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo dobra książka.Dlatego przedłużyłem korzystanie z niej.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo