(Nie)grzeczni?

Inne tytuły:
codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka
zaskakujące, rozśmieszające, wprawiające w zadumę
Autorzy:
Małgorzata Bajko
Monika Janiszewska
Wydawca:
Helion (2016)
ISBN:
978-83-283-2563-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
poradniki
wychowanie
5.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • (NIE)GRZECZNI? - ciekawa pozycja dla rodziców 👶 Drodzy rodzice, czy zastanawialiście sie co tak na prawdę odznacza #grzecznedziecko ? Pojęcie różnie odbierane... W książce znajdźcie wie przykładów z życia wziętych. Spójrzcie na to z persektywy dziecka i dorosłego. Co czuje dziecko? Co czuje rodzic? Sytuacje opisane ukazuja nam nasza bezradność i frustracje, a przecież dziecko chciało dobrze, bo rodzic uczył... 🤗 • Myślę, że warto przeczytać, pisana "lekkim piórem". Dzięki autorom, którzy napisali książke możemy spojrzeć na swoje zachowanie z persektywy dziecka. 🙂
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo