O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek

Autor:
Asia Olejarczyk
Ilustracje:
Monika Urbaniak
Wydawca:
Wydawnictwo Dreams Lidia Miś-Nowak (2016-2022)
ISBN:
978-83-63579-78-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje popularnonaukowe
5.0

Każda pociecha na pewnym etapie rozwoju zaczyna zadawać pytania dotyczące płci i seksualności. Stoisz przed wyzwaniem wyjaśnienia swojemu dziecku tych zagadnień? Koniecznie skorzystaj z książki zatytułowanej "O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek" autorstwa Asi Olejarczyk. Lektura pt. "O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek" napisana jest zrozumiałym językiem pozbawionym wulgaryzmów, dlatego idealnie nadaje się do przybliżenia dzieciom interesujących je zagadnień. Autorka w prosty sposób przedstawia różnice pomiędzy chłopcami a dziewczynkami, przechodząc do pojęcia płci. Wielu rodziców z obawą czeka, aż ich pociecha zada im pytanie: "Skąd biorą się dzieci?". Z pomocą tej książki udzielenie wyjaśnień odbędzie się bez kłopotów i niezręcznych sytuacji. Treść jest odpowiednio dostosowana do etapu rozwoju czytelnika, dzięki czemu ujawnia tylko tyle, ile dziecko w danym wieku jest w stanie zrozumieć i przyswoić. Zaletą pozycji są przyjazne ilustracje, które pomagają najmłodszym w odnajdywaniu i zapamiętywaniu informacji. Po przeczytaniu dziecko będzie wiedziało, jak bronić swoich granic przed niechcianym dotykiem i nazywać intymne części ciała, co ma ogromne znaczenie, kiedy ktoś tych granic nie szanuje.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo