Ślady i tropy zwierząt

Autorzy:
Grzegorz Okołów
Anna Lewandowska ...
Ilustracje:
Andżelika Bielańska ...
Fotografia:
Robert Dejtrowski
Wydawca:
Multico Oficyna Wydawnicza (2007-2024)
Wydane w seriach:
Młody Obserwator Przyrody
Edukacja i Zabawa
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...
4.0

Zeszyt „Ślady i tropy zwierząt” nauczy dzieci, że o obecności zwierząt w lasach, na łąkach czy nad wodą świadczą nie tylko odciski ich łap, ale dużo innych ciekawych śladów. Uczy, jak rozróżniać poszczególne gatunki zwierząt po ich tropach, kryjówkach i żerowiskach. Podpowiada, jak je rozpoznać, gdzie szukać i co ciekawego można z nich wyczytać. Każdy rozdział zawiera dużo informacji, ciekawostek i interesujących zadań, a za prawidłowe wykonanie zadań czeka na końcu zeszytu nagroda dla młodego czytelnika, czyli wspaniały dyplom znawcy polskiej przyrody. [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Grzegorz Okołów Anna Lewandowska Aleksandra Lewandowska
Ilustracje:Andżelika Bielańska Robert Dejtrowski
Fotografia:Robert Dejtrowski
Zdjęcia:Robert Dejtrowski
oraz:Robert Dejtrowski
Wydawca:Multico Oficyna Wydawnicza (2007-2024)
Serie wydawnicze:Młody Obserwator Przyrody Edukacja i Zabawa
ISBN:9788377630877 978-837763-403-5 978-83-7073-561-6 978-83-7073-902-7 978-83-7763-021-1 978-83-7763-636-7
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo