Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa

Autor:
Jan Kallwejt
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2016)
ISBN:
978-83-10-13038-9
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
literatura stosowana
5.0

Dla najmłodszych wszystko może być odkryciem, nawet najmniejsza rzecz fascynuje i zadziwia, ale też wszystkiego trzeba się nauczyć. Na kilkunastu zjawiskowo zilustrowanych rozkładówkach prezentujemy świat, który otacza maluchy. Zaczynamy od tego, co najbliższe dziecku i zarazem podstawowe, a dochodzimy do tematów bardziej skomplikowanych i rozwijających poznawczo. Najważniejsze zagadnienia to: kształty i kolory, części twarzy i ciała, moja rodzina, zmysły, mój pokój, mój dom, różne czynności, rodzaje posiłków, zjawiska atmosferyczne, zabawy na podwórku, pory roku, zwierzęta, na wsi i w mieście, na lądzie, w powietrzu i w wodzie, w podróży, zawody, pojazdy i wiele, wiele innych. Pozycja obowiązkowa dla najmłodszych odkrywców!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Polecam książkę dla maluszków. Córcia ma 1,5 roku, bardzo lubi tą encyklopedie. Razem odkrywamy jej karty. Szczególnie ją cieszy jak odnajdzie w książce coś, z czym się już spotkała.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo