Pozytywna dyscyplina

Tytuł oryginalny:
Positive discipline
Autor:
Jane Nelsen
Tłumaczenie:
Anna Czechowska
Anna Rosiak ...
Wyd. w latach:
2015 - 2020
ISBN:
978-83-63860-12-7, 978-83-63860-17-2
978-83-63860-36-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
poradniki
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Rodzice, którzy korzystają z POZYTYWNEJ DYSCYPLINY, mówią o niej tak:

„Proste, logiczne i intuicyjne metody dla rodziców dzieci w każdym wieku.”„Bardzo ciekawa metoda budowania więzi z dziećmi i w całej rodzinie, a nie kolejna ściema.”

„Nowy sposób komunikacji z dzieckiem i jego upodmiotowienia.”

„Bardzo rozwojowe, porządkujące rodzinę podejście.”

„Nareszcie książka, która wyjaśnia wszystko, co dotyczy relacji międzyludzkich i w sposób praktyczny pomaga zbudować z dziećmi relacje oparte na miłości, szacunku i tolerancji.”

POZYTYWNA DYSCYPLINA to klasyczna metoda wychowawcza, oparta na wzajemnej miłości i szacunku wywodząca się z nurtu psychologii indywidualnej Alfreda Adlera.

Polskie wydanie książki ukazuje się dzięki pomocy finansowej setek rodziców, którzy przekonawszy się o skuteczności metody, wsparli ten projekt na drodze crowdfundingu

Na jej kartach znajdziesz odpowiedzi na wiele rodzicielskich pytań:

  • Co mam robić, gdy nie mogę się dogadać z dzieckiem?
  • Jak mam mówić, żeby dziecko mnie słyszało i częściej słuchało?
  • Jak stworzyć warunki do współpracy z dzieckiem?
  • Jak wspierać dziecko bez rozpieszczania?
  • Jak wyznaczać granice, ustalać i egzekwować umowy i dzielić się z dzieckiem obowiązkami?
  • Jak pomóc rodzeństwu dogadać się ze sobą?
  • Jak budować w dziecku zdrowe poczucie własnej wartości?
  • Jak wzmacniać jego zaufanie do siebie?
  • Dlaczego dzieci różnią się od siebie w zależności od kolejności urodzenia?
  • Jak sprawić, żeby bycie rodzicem było łatwiejsze?

Autorka, Jane Nelsen, to doktor psychologii i pełen pokory praktyk. Od ponad 30 lat tworzy Pozytywną Dyscyplinę i szkoli jej trenerów. Ma siódemkę dzieci, dwadzieścia dwoje wnucząt i siedmioro prawnucząt. Wie, czym są poranne trudności z wyjściem z domu, obrażanie się i problemy z obowiązkami. Dzieli się nie tylko swoim doświadczeniem, ale przede wszystkim wiedzą oraz sprawdzonymi metodami, które sprawią, że twoja codzienność będzie pełna frajdy. O wiele lepiej zrozumiesz siebie i swoje dziecko i chyba już nigdy nie zadasz sobie pytania: „i co ja jeszcze mogę zrobić?”.

Już w trakcie lektury pierwszego rozdziału przekonasz się, że zawarte w książce podejście jest intuicyjne i jednocześnie racjonalne.

Czego więcej chcieć od książki o wychowywaniu dzieci?

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka otwierająca oczy na potrzeby małego człowieka. Polecam!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jane Nelsen
Tłumaczenie:Anna Czechowska Anna Rosiak Hanna Kustroń
Ilustracje:Beata Kostuch-Wiśniewska
Wydawcy:CoJaNaTo Blanka Łyszkowska (2015-2020) NASBI (2018) ebookpoint BIBLIO (2018) IBUK Libra (2015) Legimi (2015)
ISBN:978-83-63860-12-7 978-83-63860-17-2 978-83-63860-36-3
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki edukacja epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje popularnonaukowe wychowanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo