(NIE)GRZECZNI?

Autorzy:
Monika Janiszewska
Małgorzata Bajko
Wydawcy:
Legimi (2023)
Sensus (2015-2023)
NASBI (2016)
ebookpoint BIBLIO (2015-2016)
ISBN:
978-83-283-9331-8, 978-83-283-9533-6
978-83-283-9565-7
Autotagi:
audiobooki
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
rodzina
wychowanie
Więcej informacji...
3.0

"Jak zrozumieć swoje dziecko" - artykuł Moniki Janiszewskiej i Małgorzaty Bajko na Zwierciadło.pl"Nie ma perfekcyjnych dzieci i rodziców" - polecamy przeczytanie wywiadu z Autorkami książki na mamdziecko.interia.pl


Poznaj krainę dziecięcych emocji, reakcji i lęków!

  • (NIE)Grzeczne dzieci, czyli jak zdefiniować grzeczność i co z tego wynika
  • Niegrzeczność w praktyce, czyli jak zrozumieć, o co chodzi dziecku
  • Rodzic roszczeniowy versus rodzic odlotowy, czyli jak sensownie ustawiać granice

Jeśli jesteś rodzicem, w pół słowa zrozumiesz wszystkie emocje i lęki targające dorosłymi obecnymi na kartach tej książki. Bez trudu odnajdziesz z nimi wspólny język, oparty na tożsamości doświadczeń, bezradności i frustracji. Trochę trudniej będzie Ci za to pojąć, jak myśli i odczuwa Twoje (nie)grzeczne dziecko i na czym w ogóle polega ta (nie)grzeczność. Na szczęście autorki książki, prywatnie i zawodowo związane ze sferą dziecięcych humorów, zachowań i odkryć, pomogą Ci wejść w świat Twojego dziecka i choć na chwilę przyjąć jego perspektywę.Wszystkie sytuacje opisane w tej książce zdarzyły się naprawdę, a brak porozumienia co do istoty problemu spowodował gniew i rozżalenie u obu stron konfliktu. Jednak ponieważ każdej z przedstawionych tu scen towarzyszy szczegółowy zapis emocji i postaw zarówno dziecka, jak i dorosłego, a także bezstronna ocena eksperta, zyskujesz niepowtarzalną szansę przetestowania "na sucho" podobnych zachowań, by uniknąć błędów w przyszłości. Wychowanie dziecka nie jest prostą sprawą, ale jeśli chcesz na całe życie zachować z nim dobry kontakt, a przy tym mądrze pokierować jego rozwojem, koniecznie przeczytaj tę książkę. I korzystaj z niej na co dzień!Znajdziesz tu:

  • Kilkadziesiąt anegdot z życia wziętych
  • Absurdalne nieporozumienia i sporą dawkę humoru
  • Logikę dziecka - niespodziewaną, lotną, wnikliwą

Zamień frustrację na empatię!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W książce opisano różne sytuacje, jakimi doświadczają swoich rodziców dzieci. Łatwe, trudne, wstydliwe, śmieszne. Każda opatrzona komentarzem psychologa dziecięcego. Bardzo przyjemna lektura.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Monika Janiszewska Małgorzata Bajko
Lektor:Jolanta Jackowska
Wydawcy:Legimi (2023) Sensus (2015-2023) NASBI (2016) ebookpoint BIBLIO (2015-2016)
ISBN:978-83-283-9331-8 978-83-283-9533-6 978-83-283-9565-7
Autotagi:audiobooki dokumenty elektroniczne druk e-booki literatura nagrania rodzina wychowanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo