Czytanki metodą sylabową

Opracowanie:
Katarzyna Kieś-Kokocińska
Ilustracje:
Marek Szal
oraz:
Hans Christian Andersen (1805-1875)
Jacob Grimm (1785-1863)
Wilhelm Grimm (1786-1859)
Charles Perrault (1628-1703) ...
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne Greg (2016-2020)
ISBN:
978-83-7517-679-7, 978-83-7517-680-3
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Czytanki metodą sylabową to książka idealna dla każdego malucha, który zna już literki, potrafi samodzielnie czytać, ale ma jeszcze z tą umiejętnością problemy i potrzebuje odpowiedniej książki do ćwiczeń - ciekawej, napisanej ładnym językiem, a jednocześnie przygotowanej od strony metodycznej tak, by ułatwiała pracę i skutecznie kształciła płynne czytanie. Dlatego Czytanki metodą sylabową zawierają teksty najbardziej znanych baśni, kochanych przez wszystkie dzieci, przygotowane metodą sylabową - z podziałem każdego wyrazu na sylaby zapisywane na przemian czarnym i czerwonym kolorem. Baśniom towarzyszą też pytania umożliwiające sprawdzenie, czy dziecko dobrze zrozumiało i zapamiętało - do każdej strony tekstu jedno pytanie. Książka została przygotowana w przemyślanej oprawie graficznej - barwna okładka zaciekawia, delikatne zdobienia nie odwracają uwagi od tekstu, zaś piękne, kolorowe ilustracje tytułowe każdej baśni uprzyjemniają lekturę. Serdecznie polecamy! Wydanie już uzupełnione i w pełni zgodne z nową podstawą programową wychowania przedszkolnego na rok szkolny 2016/2017. [matras.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Opracowanie:Katarzyna Kieś-Kokocińska
Ilustracje:Marek Szal
Autorzy:Hans Christian Andersen (1805-1875) Jacob Grimm (1785-1863) Wilhelm Grimm (1786-1859) Charles Perrault (1628-1703)
Autorzy oryginału:Hans Christian Andersen (1805-1875) Jacob Grimm (1785-1863) Wilhelm Grimm (1786-1859) Charles Perrault (1628-1703)
oraz:Hans Christian Andersen (1805-1875) Jacob Grimm (1785-1863) Wilhelm Grimm (1786-1859) Charles Perrault (1628-1703) Marek Szal
Wydawca:Wydawnictwo Edukacyjne Greg (2016-2020)
ISBN:978-83-7517-679-7 978-83-7517-680-3
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo