Nie umiem przegrywać

Tytuł oryginalny:
Tip non vuole perdere
Autorzy:
Anna Casalis
Eliza Piotrowska ...
Ilustracje:
Marco Campanella
Tłumacz:
Eliza Piotrowska
oraz:
Anna Casalis
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2016-2021)
Wilga (2018-2020)
Grupa Wydawnicza Foksal (2015)
Wydane w seriach:
Tupcio Chrupcio
Wychowanie przez Czytanie
Topo Tip
ISBN:
978-83-280-3810-3, 978-83-280-5599-5
978-83-280-5792-0, 978-83-280-6236-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

W każdej z książeczek urocza myszka odkrywa otaczający ją świat, codziennie uczy się nowych rzeczy, przeżywa takie doświadczenia, jak każde dorastające dziecko. Przygody Tupcia Chrupcia zostały przedstawione w zrozumiały dla najmłodszych dzieci sposób. Opowieści przekazują pozytywne wzorce zachowań, ucząc samodzielności oraz logicznego myślenia w radzeniu sobie z trudnościami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Anna Casalis Eliza Piotrowska Marco Campanella
Ilustracje:Marco Campanella
Tłumacz:Eliza Piotrowska
oraz:Anna Casalis
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2016-2021) Wilga (2018-2020) Grupa Wydawnicza Foksal (2015)
Serie wydawnicze:Tupcio Chrupcio Wychowanie przez Czytanie Topo Tip
ISBN:978-83-280-3810-3 978-83-280-5599-5 978-83-280-5792-0 978-83-280-6236-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo