Spoko

Tytuł oryginalny:
Brilliant for boys handbook
Inne tytuły:
książka dla chłopaków
podręcznik do walki z nudą
Autor:
Moira Butterfield
Ilustracje:
Tim Archbold
Tłumacz:
Sławomir Stodulski
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2016)
Wydane w seriach:
Jedność dla Dzieci
ISBN:
978-83-7971-331-8
Autotagi:
druk
książki
reprodukcje

Uwaga! Uwaga! Wspaniała wiadomość dla wszystkich chłopców żądnych wrażeń i przygód! Specjalnie z myślą o nich został opracowany ten wspaniały i zupełnie wyjątkowy podręcznik do walki z nudą. To absolutny niezbędnik każdego chłopaka, który chce zadziwić swoich kolegów i zaimponować swoim koleżankom. To podręcznik przydatny w domu i na biwaku, po brzegi wypełniony zaskakującymi ciekawostkami i faktami. Nie brak w nim dowcipów, potężnej dawki humoru i naprawdę odlotowych pomysłów. Gwarantujemy, że z tym poradnikiem nuda nikomu nie grozi, za to na wszystkich czeka fenomenalna wprost zabawa!Szyfry, żarty, zabawne fakty, rady dla przyszłych detektywów i twórców komiksów, mózgołamacze... to tylko niektóre z tematów, jakie oferuje chłopcom ten fantastyczny podręcznik.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo