Motywacja do uczenia sie:

uczniów w młodszym wieku szkolnym

Autor:
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow
Redakcja:
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow
Wydawca:
Wydaw. Akademickie Żak (2016)
ISBN:
978-83-65231-01-7
Autotagi:
druk
książki

Rozdział 1: Teoretyczne konteksty motywacji do uczenia się; Rozdział 2: Potrzeby autonomii, kompetencji i relacji z innymi a motywacja do uczenia się; Rozdział 3: Rola otoczenia społecznego w stymulowaniu motywacji do uczenia się; Rozdział 4: Metodologiczne założenia badań własnych; Rozdział 5: Motywacja do uczenia się uczniów w młodszym wieku szkolnym w świetle wyników badań własnych; Rozdział 6: Motywacja do uczenia się uczniów w młodszym wieku szkolnym z perspektywy nauczycieli; Rozdział 7: Synteza wyników badań i wnioski końcowe. [G]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo