Zagadki dla dzieci:

chcesz znać odpowiedź? Rusz głową!

Autor:
Grzegorz Strzeboński
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne Greg (2016-2022)
Wydane w seriach:
Kolorowa Klasyka
ISBN:
978-83-7517-587-5, 978-83-7517-588-2
978-83-7517-587-2
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
Więcej informacji...

Najlepszy sposób na kreatywną zabawę z dzieckiem! Zagadki dla dzieci to jedyna książka, dzięki której dzieci mogą bawić się i uczyć jednocześnie. Zabawne wierszyki-zagadki w dowcipny sposób przekazują cenne informacje o otaczającym nas świecie: porach roku, zwierzętach, pojazdach, owocach, warzywach. Każdemu wierszykowi towarzyszy wesoła ilustracja, a odpowiedź na zagadkę można poznać za pomocą lusterka! Zagadki dla dzieci to sposób na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem przez długi czas. Serdecznie polecamy! [nieprzeczytane.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Chcesz znać odpowiedź? Użyj lusterka! chcesz znać odpowiedź? rusz głową!
Autor:Grzegorz Strzeboński
Redakcja:Agnieszka Antosiewicz Maria Zagnińska
Wydawca:Wydawnictwo Edukacyjne Greg (2016-2022)
Serie wydawnicze:Kolorowa Klasyka
ISBN:978-83-7517-587-5 978-83-7517-588-2 978-83-7517-587-2
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna poezja proza wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 31 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo