Mecz o wszystko, czyli Dzień z życia piłkarza

Autor:
Ewa Nowak
Ilustracje:
Joanna Rusinek
Wydawcy:
Wydawnictwo Harperkids (2024)
Harperkids - HarperCollins Polska (2020)
Wydawnictwo Egmont Polska (2013-2016)
HarperCollins Polska
ISBN:
978-83-276-6174-6, 978-83-281-1437-1
978-83-60853-10-8, 83-281-1437-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Zgodne z zaleceniami metodyków. Wybitni polscy autorzy i mistrzowie ilustracji. Świetne wciągające historie. Duża czcionka i papier przyjazny oku. Poziom 3. Połykam strony. 2500-2800 wyrazów w tekście; użyte wszystkie głoski; dłuższe i bardziej złożone zdania; alfabetyczny słownik trudnych wyrazów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Ewa Nowak
Ilustracje:Joanna Rusinek
Wydawcy:Wydawnictwo Harperkids (2024) Harperkids - HarperCollins Polska (2020) Wydawnictwo Egmont Polska (2013-2016) HarperCollins Polska
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Poziom 3 Czytam Sobie - Harper Collins Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-6174-6 978-83-281-1437-1 978-83-60853-10-8 83-281-1437-1
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo