Na przykład Małgośka

Autor:
Paweł Beręsewicz
Ilustracje:
Monika Kanios-Stańczyk
Wyd. w latach:
2008 - 2024
Wydane w seriach:
To Lubię
To Lubię - seria
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.0

Obóz tenisowy to niezła szkoła życia. Można się dowiedzieć, jako polubić kolegę-snoba. Albo - jak uwolnić białogłowę z objęć wampira. Lub - jak pogadać z dziewczyną tak po prostu, jak z człowiekiem, a nie - obiektem westchnień. Słowem - dwa tygodnie intensywnych treningów - i jesteś o jakieś... 5 lat starszy! Nawet jeśli nie urosłeś ani o milimetr. [Wydawnictwo Literatura, 2008]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wyjazd na obóz sportowy, nowa miłość i zagadkowe zniknięcie. Całkiem dobra fabuła. Scena rozpoczynająca o liczeniu majtek- świetna. Dużo humoru.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Paweł Beręsewicz
Ilustracje:Monika Kanios-Stańczyk
Tłumacz:Monika Kanios-Stańczyk
Wydawcy:Wydawnictwo Literatura (2008-2024) NASBI (2020) Legimi (2020) ebookpoint BIBLIO (2020) IBUK Libra (2019)
Serie wydawnicze:To Lubię To Lubię - seria
ISBN:978-83-61224-06-8 978-83-7672-206-1 978-83-7672-707-3 978-83-8208-275-3 978-83-8208-951-6
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo