Żyć nie umierać

Zdjęcia:
Radosław Ładczuk
Reżyseria:
Maciej Migas
Kompozytor:
Tomasz Wiracki
Scenariusz:
Cezary Harasimowicz
Produkcja:
Paweł Jadczak
Marcin Ksobiech
Maciej Szwarc
Instytucje sprawcze:
Instytucja Filmowa Film-Art
Dogoda Media
All Sweet Pepe Studio
Wydawca:
Kino Świat (2015-2016)
ISBN:
5-906190-324511, 978-83-7945-200-2
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Bartek (Tomasz Kot), gwiazdor popularnego telewizyjnego show, dowiaduje się, że jest nieuleczalnie chory i zostały mu trzy miesiące życia. Postanawia maksymalnie wykorzystać ten czas, uporządkować swoje sprawy, naprawić błędy i pogodzić się z ukochaną córką. Wierzy, że nie ma takiej sytuacji, z której nie byłoby jakiegoś wyjścia i - zaskakując najbliższych pogodą ducha i poczuciem humoru - stara się zmienić bieg losu i przekonać Najwyższego Scenarzystę, aby jego historia zakończyła się happy endem. W postać Bartka, bardzo luźno inspirowaną osobą aktora Tadeusza Szymkowa ("Psy", "Kroll", "Ekstradycja 3"), brawurowo wcielił się Tomasz Kot, laureat Orła i Złotych Lwów za najlepszą pierwszoplanową rolę męską w filmie "Bogowie". (Opis pochodzi ze strony www.filmydvd.pl).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Zdjęcia:Radosław Ładczuk
Reżyseria:Maciej Migas
Kompozytor:Tomasz Wiracki
Aktorzy:Janusz Chabior Tomasz Kot Jacek Braciak Ireneusz Czop Adam Woronowicz Paulina Gałązka Andrzej Konopka Magdalena Walach
Scenariusz:Cezary Harasimowicz
Produkcja:Paweł Jadczak Marcin Ksobiech Maciej Szwarc
Instytucje sprawcze:Instytucja Filmowa Film-Art Dogoda Media All Sweet Pepe Studio
Wydawca:Kino Świat (2015-2016)
ISBN:5-906190-324511 978-83-7945-200-2
Autotagi:dokumenty elektroniczne DVD filmy i seriale film i wideo nagrania wideo zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo