Mowa ciała kłamców:

od niewinnych kłamstw do patologicznych oszustw

Tytuł oryginalny:
Body language of liars
Autor:
Lillian Glass
Tłumacz:
Magdalena Hermanowska
Wydawca:
Dom Wydawniczy Rebis (2014-2020)
ISBN:
978-83-7818-568-0, 978-83-8062-414-6
978-83-8188-171-5
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...
1.0

Zostań żywym wykrywaczem kłamstw! Nieważne, jak bardzo jesteś inteligentny, doświadczony, bogaty czy wpływowy - każdy może zostać oszukany lub paść ofiarą naciągaczy. Jeśli nie chcesz, by okłamał cię partner w interesach, współpracownik, przyjaciel czy współmałżonek, poznaj mowę ciała kłamców. Doktor Lillian Glass, zawodowo demaskująca oszustów we współpracy z wymiarem sprawiedliwości, dzieli się tu swoimi metodami. Dzięki niej dowiesz się m.in.: - jakie gesty, mimika i sposób mówienia zdradzają kłamcę; - jak rozpoznać oszusta w sieci; - jakie sygnały wskazują, że partner może zdradzać; - jak oceniać wiarygodność polityków i ludzi z pierwszych stron gazet. Naukę wykrywania fałszu ułatwią zdjęcia i analizy zachowania sławnych ludzi uchwyconych w momencie, gdy skłamali (na przykład Billa Clintona, Lance’a Armstronga, Tigera Woodsa, O.J. Simpsona, Lindsay Lohan, Katie Holmes i Toma Cruise’a, Angeliny Jolie i Brada Pitta). Lillian Glass jest znaną w USA specjalistką w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej. Jest autorką wielu książek poświęconych tej tematyce. Prowadzi praktykę w Beverly Hills oraz podróżuje z odczytami po całym świecie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka traktuje o mowie ciała związanej raczej ze zdenerwowaniem mówcy niż z kłamstwem. W każdym przypadku podkreślane jest, że jeżeli rozmówca zachwouje się w określony sposób to może kłamać, ale nie musi. Dodatkowo nie ma wyodrębnionych żadnych cech, które pozwalałyby odróżnić zdenerowawnie spowodowane kłamstwem od tego spowodowanego np mówieniem do nieznanych osób. Ponadto w książce został pominięty fakt, że jeśli ktoś kłamie, to nie zawsze prawda jest dokładnym przeciwieństwem tego co mówi. (Np jeśli kłamie, że nie wie kto zabił, to może sam zabił, a może widział jak ktoś inny zabił). • W kilku miejscach autorka zaprzecza sama sobie: np kłamca unika wzroku albo zbyt długo patrzy w oczy.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:from little white lies to pathological deception jak przejrzeć kłamstwa, oszustwa i fałsz, z którymi stykasz się każdego dnia
Autor:Lillian Glass
Tłumacz:Magdalena Hermanowska
Redakcja:Agnieszka Horzowska
Wydawca:Dom Wydawniczy Rebis (2014-2020)
ISBN:978-83-7818-568-0 978-83-8062-414-6 978-83-8188-171-5
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo