Trening kreatywności:

jak pobudzić twórcze myślenie

Autor:
Agnieszka Biela
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2015)
Wydane w seriach:
Samo Sedno
Samo Sedno (Wydawnictwo Edgard)
ISBN:
978-83-7788-525-3
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Jak stać się bardziej twórczym?- Obudź w sobie ciekawość świata- Stawiaj sobie ciekawe pytania, np. Jak pogłaskać po głowie żyrafę?- Myśl nieszablonowo ? przestań kurczowo trzymać się norm i zasad- Eksploruj, kojarz, przekształcaj, zmieniaj- Odpuść sobie krytykę własnych pomysłów- Twórz z radości samego tworzenia ? nie oczekuj nagrodyNie wiesz, jak przełożyć te wskazówki na działanie?Przeczytaj ten poradnik i zacznij od prostych ćwiczeń w codziennych sytuacjach! Nie czekaj, aż genialny pomysł sam wpadnie ci do głowy! Kreatywność nie jest wrodzonym talentem, który samoistnie się przebudzi. Twórcze myślenie to ciężka praca, otwarty umysł, ciekawość i uważność. Zacznij widzieć świat w innym wymiarze, a wymyślenie bajki dla dziecka, kreatywne rozwiązanie problemu w pracy, a nawet pomysł na życie przyjdą z nieoczekiwaną łatwością.Co ci w tym pomoże:- intensywny trening metodą pięciu kroków- ponad 130 ćwiczeń, które inspirują, zaskakują, denerwują i zmuszają do porzucenia strefy komfortu- podpowiedzi i wskazówki, jak pozbyć się wewnętrznego krytyka i pobudzić swój umysł do eksploracji, dedukcji, transformacji oraz poszukiwania nieoczywistych analogiiAgnieszka Biela ? psycholożka i trenerka umiejętności społecznych. Ukończyła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Studium Pedagogiczne UJ. Od 2011 r. prowadzi w Sosnowcu Ośrodek Twórczego Rozwoju ?Skrzydlata Żyrafa?. Organizuje warsztaty edukacyjne i rozwojowe dla przedszkoli, szkół i organizacji pozarządowych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo