Gospodarka zapasami i magazynem: Zarządzanie magazynem

Inne tytuły:
Gospodarka zapasami i magazynem Cz. 2,
Autor:
Katarzyna Grzybowska
Wydawca:
Difin (2010)
Wydane w seriach:
Edukacja
Edukacja - Difin
ISBN:
978-83-7641-103-3, 978-83-7641-104-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
szkoły średnie
3.0

Treść : Rozdz. 1. Wprowadzenie do zarządzania magazynem ; Rozdz. 2. Proces magazynowania od A do Z ; Rozdz. 3. Rozplanowanie magazynu (3.1. Obszary magazynowe - strefy i układy w magazynie, 3.2. Sposoby ułożenia i piętrzenia jednostek ładunkowych, 3.3. Moduły magazynowe, 3.4. Fronty załadunkowe i wyładunkowe ; Rozdz. 4. Rozmieszczenie zapasów w magazynie (4.1. Parametry strefy składowania, 4.2. Metody lokalizacji jednostek ładunkowych w strefie składowej, 4.3. Metoda ABC liczby pobrań, 4.4. Metoda ABC liczby wydań pozycji asortymentowych, 4.5. Metoda dwukryterialna pobrań i wydań, 4.6. Metoda stałych i wolnych miejsc) ; Rozdz. 5. Wyposażenie techniczne w procesie magazynowania (5.1. Klasyfikacja wyposażenia, 5.2. Regały magazynowe, 5.3. Środki transportu wewnętrznego, 5.4. Wyposażenie specjalne, 5.5. Systemy komis jonowania, 5.6. Magazyny samonośne (magazyny wysokiego składowania) i ich wyposażenie) ; Rozdz. 6. Inwentaryzacja w magazynie ; Rozdział 7. Przepisy BHP w magazynie ; Rozdz. 8. Analiza wydajności i kosztów magazynowania ; Rozdz. 9. Systemy informatyczne zarządzające magazynem i nowoczesne technologie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo