Rodzic doskonały:

jak z dziecka zrobić mistrza

Autor:
Kamila Dercz
Ilustracje:
P. Herla
Igor Dercz
Wydawca:
Wydawnictwo dobrestopnie.pl (2009)
Wydane w seriach:
Nauka Mimo Woli
ISBN:
978-83-927628-4-3, 978-83-924628-4-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Czy w Twoim dziecku drzemie wielki potencjał? Czujesz, że tak. Dlaczego wobec tego nie ma lepszych ocen, nie chce się uczyć? Ukrywa zadania domowe, narzeka na szkołę. Dajesz z siebie wszystko, ślęczycie nad zeszytami, a tu... znowu jakiś dziwny wpis nauczyciela. Ten poradnik jest o tym, jak wydobyć skrywany w Twoim dziecku potencjał. Krok po kroku poprowadzi Cię za rękę i poda proste przepisy na to, aby dziecko uczyło się łatwiej, z zaangażowaniem i lepszymi wynikami. Przeczytasz, jak powinno się uczyć, aby zwyczajnie było zadowolone z siebie i chciało dalej pracować. Ograniczysz i rozładujesz jego niepotrzebny stres, dowiesz się jak chwalić syna lub córkę, dlaczego masz unikać pytania "dlaczego" i jak dzielić się wiedzą ze swoim dzieckiem, korzystając z codziennych sytuacji, zamiast kłócić się o odrabianie zadań domowych. Najwyższa pora, aby nauka była przyjemna. Powodzenia!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo