Akademia modeliny:

zrób to sam

Autor:
Jolanta Kusz
Wydawca:
Wydawnictwo i Dystrybucja Książek Martel (2016)
Wydane w seriach:
Akademia... - Martel
ISBN:
978-83-63546-84-7
Autotagi:
druk
druki ulotne
ikonografia
książki
Więcej informacji...
5.0

Każde dziecko uwielbia lepić i jest szczęśliwe, kiedy może pochwalić się wykonaną przez siebie pracą. W naszej książce proponujemy dzieciom zabawę z modeliną, która, podobnie jak plastelina, jest niebywale plastyczna, a wykonane z niej ozdoby można dodatkowo utrwalić termicznie i dzięki temu będą dużo trwalsze niż te z plasteliny. Lepienie z modeliny jest bardzo proste! Wystarczy otworzyć Akademię modeliny, w której znajduje się wiele wspaniałych projektów. Dzięki nim każde dziecko będzie mogło wyczarować z modeliny sympatyczne zwierzątka i inne oryginalne ozdoby. Wszystkie zawarte w książce propozycje opatrzone są barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak wykonać modelinową ozdobę. Akademia modeliny Zrób to sam to wspaniały prezent dla każdego dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Proste instrukcje, dużo zdjęć, fajne propozycje
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jolanta Kusz
Redakcja:Małgorzata Małachowska
Wydawca:Wydawnictwo i Dystrybucja Książek Martel (2016)
Serie wydawnicze:Akademia... - Martel
ISBN:978-83-63546-84-7
Autotagi:druk druki ulotne epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 21 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo