Martusia chce mieć pieska

Inne tytuły:
Martusia na wsi
Martusia w cukierni
Ilustracje:
Pierre Couronne
Opracowanie:
Patrycja Zarawska
Wydawca:
Wydawnictwo Debit
ISBN:
978-83-7167-843-1
Autotagi:
druk
Źródło opisu: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Pilicy - Katalog księgozbioru

Bogato ilustrowana książka z opowiadaniami nie tylko dla dziewczynek. Bohaterką tych sympatycznych historii jest Martusia ? wesoła, ciekawa świata siedmioletnia dziewczynka. Jej bystre niebieskie oczka, zadarty nosek i pucułowata buzia budzą sympatię zarówno dzieci jak i dorosłych. Marcie towarzyszy mały łaciaty piesek. To Gufi: wierny towarzysz zabaw, powiernik radości i smutków, po prostu przyjaciel. Książka poprowadzi młodych czytelników w świat dziecięcej fantazji, marzeń i przygód. Piękne pastelowe ilustracje przykują uwagę nawet najbardziej energicznych dzieci a napisane w przystępny sposób ciekawe teksty zainteresują i zachęcą do pierwszych prób samodzielnej lektury.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo